Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gasienicart

Ja na pewno się na koncercie pojawie


Ciekawe choć kompozycja troszkę się sypie. Przycięłabym to do kwadratu.


już nie wisi...od jutra będzie w Krakowie w FACE2FACE


naprawde baardzo fajna


Nie tak łatwo rozszyfrować twoje prace.
Są intrygujące i nie dają się łatwo zaszufladkować

serdecznie pozdrawiam


Jak na pierwszą próbę realizmu i autentyzmu to gratuluje!!!
Na przyszłość radzę nie mieszać węgla z ołówkiem
pozdrawiam


fajne z charakterem
pozdrawiam


Skoro nie akt to dobre życie


Super oby takich prac było jak najwięcej
Widzę, że tu sprawozdanie z wystawy to ja zapraszam na wernisaż mojej. już w piątek w galerii Strug w Zakopanem


genialne, słodziutkie, po prostu super


Jak zawsze dobra praca
pozdrawiam serdecznie


bardzo przestrzenne, fajnie


spoko, szkoda że moi uczniowie tak nie potrafią


czy to tylko wrażenie przestrzenności czy coś jest doklejane?


świetny pomysł, wykonanie gorsze a kompozycja świetna
fota masakryczna. nie można psuć własnej pracy robiąc byle jakie zdjęcia


Fajny byłby z tego witraż


W pierwszym momencie myślałam, że to grafika komputerowa
super


ciekawe


W tym plakacie chodzi mi o zareklamowanie mojej wystawy więc nie oceniajcie projektu plakatu , bo to nie moja robota!


Jak na nie patrze to, aż mi się buzia śmieje :D


interesujące


Mnie tam się kojarzy z Fridą Kahlo...w sensie nastroju i charakteru osoby malującej.
pozdrawiam


Spoko...tylko jakoś krwawo (na szczęście, bo charakteru dodaje )
pozdrawiam


klimat afrykański zawsze fajnie wychodzi
w muzeum etnograficznym w krakowie była fajna wystawa inspirowana sztuką afrykańską, polecam obejrzeć.


fajne fajne i jakże przyjemny formacik



1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt